3p

Ha azt szeretnénk, hogy a reklámcélból küldött emailjeink ne a virtuális szemetesekbe landoljanak akkor csak a címzett engedélyével szabad hirdetéseket küldeni. A felhasználóktól kapott engedély a szervezetünk iránt növeli a bizalmat, és nagyobb hatékonyságot biztosít a kampánynak.

Mindenféleképpen minden akciót vissza kell igazolni, hogy a permission marketing alapelveit betartsunk. Ha valaki vásárol a website-unkon, akkor az e-mail címére vásárlási igazolás érkezik. Ha hírlevelet rendelt meg, akkor hírlevél megrendelési visszaigazolás. Ha direkt promóciót kért a fogyasztó, akkor arról kap egy értesítést. Ezek az üzenetek egyértelmű, rövid és tömör információkat kell, hogy tartalmazzanak, hisz csak megerősítik a fogyasztó által kért akciót. Cég és kapcsolati adatait soha ne felejtsük el beleírni.

Kis permission e-mail marketing emlékeztető:

1. Csak azoknak küldjük leveleket, akik engedélyt adtak rá!
2. Tiszteljük a felhasználó akaratát a feliratkozás során!
3. Mindent igazoljuk vissza e-mailen keresztül: megrendeléseket, vásárlásokat, hírlevél vagy direkt promóciós feliratkozásokat, vagy bármilyen, a fogyasztó által kezdeményezett adatváltoztatást.
4. A felhasználó választhasson a lehetőségek között (e-mail típus, kiküldési gyakoriság, stb.)
5. Értékes dolgot adjunk e-mail címért cserében (plussz információ, esettanulmány, kedvezmény, kupon stb.)
6. A listánkat soha és semmilyen körülmény közt ne adjuk bérbe, vagy kölcsön más cégnek, vagy felhasználónak!
7. Mindenképpen szerepelnie kell a feliratkozási mező közelében a Személyiségi jogi közleménynek
8. Kéréseiket igazoljuk vissza, amilyen gyorsan csak lehet!
9. Minden visszaigazolási üzenetben szerepeljen a leiratkozási lehetőség!
10. Ápoljuk kapcsolatainkat (időnként egy ellenőrizzük a címeket, léteznek-e és hogy változott-e valami a felhasználó adataiban)


A permission e-mail marketing kézzelfogható előnyei:

  • Fogékony közönség - Akár e-mail hírlevélről, akár direkt promóciós üzenetről beszélünk, a célcsoport akkor lesz fogékonyabb, hogyha saját akaratából, a téma érdekessége miatt iratkozott fel.

  • Költséghatékonyság - Az ilyen programok kevesebb költséggel járnak, mert csak azokkal kommunikálunk, akik kértek azt.

  • Magas válaszadási arány - Ha a felhasználót érdekli a téma (ami miatt feliratkozott), akkor a kinyitott e-mailek száma és a benne lévő linkekre való rákattintás is magasabb lesz.

  • Magas szintű interaktivitás - Az előbbiek miatt interaktívabb (párbeszédre kész) közönségről van szó.


Damjanovich Nebojsa
www.damjanovich.hu

Kapcsolódó anyagok
Nem spam, e-mail marketing! - a szoftver kiválasztása
A vállalatok még mindig nem ismerik az online megjelenési lehetőségeket

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!