1p

A televíziós, rádios és internetes reklámok együttes használata garantálja legjobban a márka azonosítását, derül ki a Blauw Research újonnan kiadott tanulmányából.

A kutatócég eredményei szerint az online marketing felerősíti az offline reklám hatását. A 'vegyes' marketing eredményességét a holland Amicon egészségbiztosító reklámstratégiáján vizsgálták meg. Az Amicon a rádios és televíziós szpotok mellett a legnépszerűbb Holland hírportálon, a Tiscali.nl oldalon is megjelent. Az interneten alkalmazták a bannereket, a pop-up reklámokat és animációkat.

A Blauw Research eredményei szerint az egyes médiafelületek közül a televíziós kampány bizonyultak a legeredményesebbnek. A televíziós és internetes megjelenés ötvözésével sikerült a legjobb márkafelismerési szintet elérni. Az offline-online, cross-média kampány segítségével sikerült a hagyományos módszerekhez képest kétszeres-háromszoros hatékonyságot elérni.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!