A kutatócég eredményei szerint az online marketing felerősíti az offline reklám hatását. A 'vegyes' marketing eredményességét a holland Amicon egészségbiztosító reklámstratégiáján vizsgálták meg. Az Amicon a rádios és televíziós szpotok mellett a legnépszerűbb Holland hírportálon, a Tiscali.nl oldalon is megjelent. Az interneten alkalmazták a bannereket, a pop-up reklámokat és animációkat.
A Blauw Research eredményei szerint az egyes médiafelületek közül a televíziós kampány bizonyultak a legeredményesebbnek. A televíziós és internetes megjelenés ötvözésével sikerült a legjobb márkafelismerési szintet elérni. Az offline-online, cross-média kampány segítségével sikerült a hagyományos módszerekhez képest kétszeres-háromszoros hatékonyságot elérni.
(Menedzsment Fórum)
Sikerre vezet a televíziós és internetes kampány együttese
A televíziós, rádios és internetes reklámok együttes használata garantálja legjobban a márka azonosítását, derül ki a Blauw Research újonnan kiadott tanulmányából.