Díjmentes csatornát indít az ABC, amelyen láthatóak lesznek a társaság legsikeresebb produkciói, így többek között a Lost vagy a Született feleségek című sorozatok is. A cég illetékesei szerint a két hónapos próbaadás alatt kiderül, hogy az online változatban vajon működik-e a normál televíziók üzleti modellje.
Hagyományosan a reklámbevételekből élő tévéadások internetes változatával eddig egy cég sem próbálkozott, így óriási kérdés, a gazdaságos működés hogyan valósítható meg. A hirdetők mindenesetre komoly érdeklődést tanúsítanak, hiszen tíz jónevű társasággal már sikerült szerződést kötnie az ABC-nek. A reklámozók között így olyan vállalatok lesznek, mint az AT&T Inc., a Ford Motor Co., a Procter & Gamble Co. vagy a Universal Pictures.
Az ABC az elmúlt időszakban komoly lépéseket tett az internetes jelenlétének erősítése érdekében, néhány hónapja a legnépszerűbb műsorait fizetés ellenében letölthetővé tette. A verseny ugyanakkor óriási a nagy amerikai társaságok között, az elmúlt időszakban a CBS (a Survivor vagy a Helyszínelők jogtulajdonosa) és a Time Warner is bejelentette internetes szolgáltatásának elindítását.