Karácsony András a Napi Gazdaságnak elmondta, sikeresnek érzik a stratégiaváltást, mely a cégnek a jobb minőségű, magasabb árfekvésű termékek iránti nyitását jelentette.
Az átalakulás során két budapesti, valamint három vidéki - szolnoki, gyöngyösi, veszprémi - áruházát adta el, de a Buda Skálát és a Nyugati téri bevásárlóközpont értékesítését a hírekkel ellentétben nem tervezi a társaság.
Decemberre a Skála Divatház Rt. 2-5 százalékos forgalomnövekedést tervez, illetve javuló mutatókat vár a 2004-es évtől is.
Skála üzletek nyílnak a plazákban
Jelenleg tizenhét áruházból áll a Skála-hálózat. Legújabb, 1500 négyzetméteres egységét a Camponában nyitotta meg a Skála Divatház Rt., és a jövőben is bevásárlóközpontokban tervezi a további egységek kialakítását.