A Vodafone Magyarország Rt. szerdán bejelentette, hogy ügyfeleinek száma meghaladta a másfélmilliót, május 1-e óta pedig összesen 10.067-en csatlakoztak a szolgáltatóhoz korábbi hívószámuk megtartásával.
Graeme Millar, a Vodafone Magyarország marketing-igazgatója szerint a cég sikereit annak köszönheti, hogy szolgáltatásai költséghatékonyak, hálózata itthon a legmodernebbnek számít és ma már az ország területének 97%-át lefedi.
Mint ismert, idén márciusban az előfizetések arányában a Vodafone piaci részesedése 17,3, a T-Mobile-é 47,68, a Pannon GSM-é pedig 35,03 százalék volt.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) február végi adatai szerint a Vodafone 12 hónap alatt másfélszeresére növelte ügyfélbázisát, s így jelentősen felülmúlta a piac átlagos, 14,6 százalékos növekedését. A piac telítettségét figyelembe véve ez egyben azt jelenti, hogy folyamatosan csábított át ügyfeleket a versenytársak táborából.
Összehasonlításul: az év második hónapjában a Vodafone piaci részesedése az előfizetésekből 17,04 százalékra, a Westelé 47,59 százalékra nőtt, míg a Pannon GSM részesedése 35,36 százalékra csökkent (16,87; 47,53; illetve 35,60 százalékról).
(Menedzsment Fórum)
Sok ügyfelet hozott a magyar Vodafone-nak a számhordozhatóság
A tavalyi év legdinamikusabban növekvő mobil-szolgáltatója, a Vodafone tovább növelte ügyfeleinek számát a piacon és a számhordozhatóság bevezetése is kedvező hatást gyakorolt a forgalomra, derül ki a cég lapunkhoz eljuttatott közleményéből.