2p

Mintegy egymilliárd forintot költött tavaly és az idén a Q-pack nevű, világújdonságnak számító technológia alkalmazására a Borsodi Sörgyár Rt. - közölte Fehér Imre, a cég kommunikációs igazgatója.

Mintegy egymilliárd forintot költött tavaly és az idén a Q-pack nevű, világújdonságnak számító technológia alkalmazására a Borsodi Sörgyár Rt. - tájékoztatta az MTI-t Fehér Imre, a cég kommunikációs igazgatója.

A technológia lényege, hogy a sört nem üvegbe, hanem műanyag palackba töltik, amelynek azonban a hagyományos, úgynevezett normál PET-palackkal szemben jobb a gázzáró képessége. Így a beletöltött ital még 3 hónap múlva is hasonló minőségű, mint a visszaváltható üvegben forgalmazott.

Fehér Imre elmondta: ebbe a csomagolásba elsősorban azoknak töltik majd az italt, akik valamilyen szabadidős tevékenységhez kívánják fogyasztani. Az új csomagolás az igazgató szerint nem jelent igazi konkurenciát a visszaváltható üvegeknek, mert rétegigényt elégít ki, versenytársa lesz ugyanakkor az eldobható dobozoknak.

A világújdonságnak számító csomagolási technológiát a Grouppo Mossi and Ghisolfi (M and G) és az Interbrew, a Borsodi Sörgyár többségi tulajdonosa közösen fejlesztette ki. Magyarországon jelenleg a Borsodi Sörgyár Rt. által előállított sör mintegy 1 százaléka kerül ilyen csomagolásban forgalomba, a jövőben azonban ez az arány nőni fog a kommunikációs igazgató közlése szerint. Fehér Imre elmondta: az Ökopannon Kht. szervezésében már a palackok visszagyűjtésének megszervezése is folyik. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Jól fogyott a Borsodi
Felfordulás előtt a sörpiac

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!