2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Borsodi Sörgyár Rt. a múlt évben mintegy 2,3 millió hektoliter sört értékesített, amellyel piaci részesedése 30,4 százalékra emelkedett, szemben az előző évi 30,1 százalékkal.

Bognár Gyula, a cég elnök-vezérigazgatója elmondta: az értékesítés nettó árbevétele meghaladta a 38 milliárd forintot, amely több mint 16 százalékos emelkedés az előző évhez képest. A Borsodi Sörgyár Rt. adózás előtti eredménye több mint 26 százalékkal nőtt 2001-hez képest, 5,9 milliárd forint volt.

Az elnök-vezérigazgató közölte: 2002-ben Magyarországon a teljes sörpiaci értékesítés meghaladta a 7,4 millió hektolitert, szemben az előző évi 7,1 millió hektoliterrel. Ez mintegy 4 százalékos növekedés. Ezen belül a Borsodi Sörgyár Rt. részesedése is emelkedett. A cég tavaly elkezdte a termékek csomagolásának megújítását, borsodi sör tavaly egyedi egyliteres palackokban is piacra került. A vállalat sörértékesítésének mintegy 65 százaléka üvegpalackokban kerül forgalomba, emellett jelentős ütemben emelkedik a dobozos csomagolás aránya.

Az elnök-vezérigazgató szerint a vállalat sikerének kulcsa a hosszú távú stratégiai gondolkodás, amely a közvetlen márkaépítésen a stabilan jó minőségen, valamint a költséghatékony gazdálkodáson nyugszik.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!