Megújult külsővel és kibővült tartalommal jelentkezett az idén tizenöt éves Tallózó. A Napi Gazdaság Kiadó Kft. gondozásában megjelenő heti szemle a váltással a fiatalabb korosztály felé is szeretne nyitni. Ezt szolgálja a kiadvány designja, amely szintén megfiatalodott. A február 6-án megjelent szám színes, fotós borítót kapott, és ezentúl a belső oldalak is színesebb anyagokkal jelennek meg. A kiadó február elejétől lazacszínű papíron adja ki a Napi Gazdaságot (NG), és a NG új imidzséhez illeszkedően a Tallózó alapszíne bordó árnyalatú.
Hasonló változásokon megy át a Népszava, amely szintén az új olvasóközönség felé történő nyitás jegyében lépett. Németh Péter főszerkesztő elmondta: a napilap olyan olvasókat is szeretne megnyerni, akik a számukra fontos információkat eddig többnyire az interneten szerezték meg. A Népszava főszerkesztő-helyettesi pozíciójába került Katona József, a lap online vezetője, ezzel is jelezve: a Népszava fontosnak tartja a szorosabb együttműködést az online hírszolgáltatási lehetőségekkel. A külső jegyek megújítása mellett így tartalmi változtatások is lesznek a lapban: a Népszava az elképzelések szerint az eddiginél közérthetőbb lesz, és vizuális, képi világa is erősödik. A szerkesztők ezzel kívánják ellensúlyozni az elektronikus média negatív hatását a napi nyomtatott sajtóra.
Sorra újulnak meg a lapok
Több lapot is átöltöztetnek kiadóik, a sort az elmúlt napokban a Napi Gazdaság kezdte, ezt követi a Tallózó, majd február 8-tól a Népszava.