2p

A Rheingold nevű sörgyár reklámjaiban a New York-i polgármester, Michael Bloomberg által kezdeményezett legújabb törvényeket, így például a dohányzás elleni jogszabályt teszi gúny tárgyává.

A Rheingold nevű sörgyár reklámjaiban a New York-i polgármester, Michael Bloomberg által kezdeményezett legújabb törvényeket, így például a dohányzás elleni jogszabályt teszi gúny tárgyává.

Az egyik TV-reklámban fiatalok lépnek be egy bárba, hamutartót húznak elő a zsebükből, a bárpultra teszik azt és rendelnek egy üveg Rheingoldot. A Bloomberg nevéhez fűzödő dohányzásellenes törvény értelmében csupán a hamutartó birtoklásáért 200 dolláros büntetés jár.

A fenti reklám a szerdán kezdődő reklámkampány része. Az a polgármester által kezdeményezett "együgyű" törvényeket állítja a támadások kereszttűzébe. "Ne aludjatok! Ez New York, és addig nem nyugszunk, amíg vissza nem szerezzük magunknak" - hangzik a kampány szlogenje.

Tom Bendheim, a sörgyár vezetője szerint a Bloomberg-törvények megváltoztatták a város karakterét, így saját vevőik életét is nagyban befolyásolták. Az egyik jogszabály szerint például egy bárban csak akkor táncolhat háromnál több ember, ha arra a vendéglátó egységnek engedélye van.

A sörgyár húsz év "hallgatás" után ismét be szeretne törni a sörpiacra. "Visszahozzuk a Rheingoldot New Yorkba és új munkahelyeket teremtünk" - nyilatkozta a Spiegelnek Bendheim. A szesz kifőzése mindenesetre nem New Yorkban, hanem az onnan 400 kilométerre fekvő Utica-ban történik.

(Menedzser Fórum)˙

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!