2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Republic of Art Reklámügynökség nyerte a Brau Union Sörgyárak Rt. Gösser márkájának BTL-promóciós tenderét, mely magába foglalja a Gösser 2003-as aktivításainak összeállítását, megtervezését, kreatív koncepciók és ötletek kidolgozását, illetve produkciós munkálatait.

A tender résztvevői még a TBWA Budapest és az Ark Group voltak. A hagyományos márkaértékek és designelemek - a Gösser márka és a természet összekapcsolódása, a zöld szín erőteljes használata, kifejező természetképek, melyek a Gösser márka származási helyéhez, Ausztriához kapcsolódnak- mellett idén a sörfőzési hagyomány, a kiváló minőség és a tradíció lesz a kommunikáció kiemelt eleme.

A Gösser BTL kampányának -melyet ATL megjelenések (TV, sajtó, mozi) is kiegészítenek- fő marketingkommunikációs eszközei az idei évben az óriásplakát, citylight, in-store megjelenések, szponzorációk, rendezvények, fogysztói- és hosszteszpromóciók lesznek, gasztroötletekkel, és nagykereskedőknek szóló akciókkal kiegészítve. A kampány célja élő, fiatalosabb márka megteremtése a nemzetközi irányvonalnak megfelelően, szem előtt tartva a piacvezető szerep megtartását. Az anyagok március elejétől futnak a különböző médiumokban változatlan szlogennel: Gut, Besser, Gösser. Médiavásárló az Optimum Media Direction.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!