A tender résztvevői még a TBWA Budapest és az Ark Group voltak. A hagyományos márkaértékek és designelemek - a Gösser márka és a természet összekapcsolódása, a zöld szín erőteljes használata, kifejező természetképek, melyek a Gösser márka származási helyéhez, Ausztriához kapcsolódnak- mellett idén a sörfőzési hagyomány, a kiváló minőség és a tradíció lesz a kommunikáció kiemelt eleme.
A Gösser BTL kampányának -melyet ATL megjelenések (TV, sajtó, mozi) is kiegészítenek- fő marketingkommunikációs eszközei az idei évben az óriásplakát, citylight, in-store megjelenések, szponzorációk, rendezvények, fogysztói- és hosszteszpromóciók lesznek, gasztroötletekkel, és nagykereskedőknek szóló akciókkal kiegészítve. A kampány célja élő, fiatalosabb márka megteremtése a nemzetközi irányvonalnak megfelelően, szem előtt tartva a piacvezető szerep megtartását. Az anyagok március elejétől futnak a különböző médiumokban változatlan szlogennel: Gut, Besser, Gösser. Médiavásárló az Optimum Media Direction.
Sört fog kommunikálni a ROA
A Republic of Art Reklámügynökség nyerte a Brau Union Sörgyárak Rt. Gösser márkájának BTL-promóciós tenderét, mely magába foglalja a Gösser 2003-as aktivításainak összeállítását, megtervezését, kreatív koncepciók és ötletek kidolgozását, illetve produkciós munkálatait.