Sokakat, többek közt a reklámellenes Commercial Alert szövetséget felháborodásra késztetett a terv, miszerint pókhálók öveznék a játékteret, és számtalan felületen jelennének meg a Pókember 2 hirdetései. Gary Ruskin, a szövetség igazgatója szerint a megfelelő válasz a Sony termékeinek és filmjeinek bojkottja, különös tekintettel a Pókemberre.
'Itt az ideje, hogy a baseball-rajongók tiltakozzanak a nemzeti bajnokság reklámokkal való elárasztása ellen. Mi lesz a következő lépés, hova süllyed a baseball? Megnyújtott kólásdobozokkal fogják helyettesíteni az ütőket, és a bázisokat nagy hamburgerek fogják jelképezni?'- teszi fel a kérdést Ruskin.
A Sony és a Major League Baseball nem kommentálta az esetet. A Commercial Alert már korábban eljuttatott az MLB főtitikárához, Bud Selighez egy tiltakozást amiatt, hogy egyes csapatok játékosai mezükön hirdetéseket viseltek a tokiói szezonnyitó mérkőzéseken.
Sportrajongók bojkottja fenyegeti a Sonyt
Agresszív marketing-megjelenést tervezett a Major League Baseball mérkőzéseinek los angeles-i színhelyére a Sony új filmje, a Pókember 2 reklámozása céljából.