1p

Agresszív marketing-megjelenést tervezett a Major League Baseball mérkőzéseinek los angeles-i színhelyére a Sony új filmje, a Pókember 2 reklámozása céljából.

Sokakat, többek közt a reklámellenes Commercial Alert szövetséget felháborodásra késztetett a terv, miszerint pókhálók öveznék a játékteret, és számtalan felületen jelennének meg a Pókember 2 hirdetései. Gary Ruskin, a szövetség igazgatója szerint a megfelelő válasz a Sony termékeinek és filmjeinek bojkottja, különös tekintettel a Pókemberre.

'Itt az ideje, hogy a baseball-rajongók tiltakozzanak a nemzeti bajnokság reklámokkal való elárasztása ellen. Mi lesz a következő lépés, hova süllyed a baseball? Megnyújtott kólásdobozokkal fogják helyettesíteni az ütőket, és a bázisokat nagy hamburgerek fogják jelképezni?'- teszi fel a kérdést Ruskin.

A Sony és a Major League Baseball nem kommentálta az esetet. A Commercial Alert már korábban eljuttatott az MLB főtitikárához, Bud Selighez egy tiltakozást amiatt, hogy egyes csapatok játékosai mezükön hirdetéseket viseltek a tokiói szezonnyitó mérkőzéseken.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!