A felmérés szerint, aki megbízható képet szeretne magáról festeni, semmiképp se használjon Porschét, a sportautók tulajdonosairól ugyanis a megkérdezettek fele vélekedett úgy, hogy a legkevésbé őszinték.
Nem sokkal jobb a BMW tulajdonosok megítélése sem, róluk az esetek 46 százalékban volt elítélő az emberek véleménye. A negatív lista harmadik helyére az Audi tulajdonosok kerültek, a felmérés szerint tízből négyen gondolták róluk, hogy a legkevésbé megbízhatóak. A legjobb véleménnyel az Opel tulajdonosokról vélekedtek az emberek.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Újra fellángolt a státusszimbólum-láz
Márkafüggő fiatalok
Az ultragazdagok kedvenc tárgyai
Státuszautók negatív üzenettel
A cégvezetők és aranyifjak által előszeretettel választott autómárkák egy most közzétett német tanulmány szerint a közvélemény szemében korántsem bírnak olyan pozitív üzenettel, mint azt a gazdáik gondolják.