1p

A cégvezetők és aranyifjak által előszeretettel választott autómárkák egy most közzétett német tanulmány szerint a közvélemény szemében korántsem bírnak olyan pozitív üzenettel, mint azt a gazdáik gondolják.

A felmérés szerint, aki megbízható képet szeretne magáról festeni, semmiképp se használjon Porschét, a sportautók tulajdonosairól ugyanis a megkérdezettek fele vélekedett úgy, hogy a legkevésbé őszinték.

Nem sokkal jobb a BMW tulajdonosok megítélése sem, róluk az esetek 46 százalékban volt elítélő az emberek véleménye. A negatív lista harmadik helyére az Audi tulajdonosok kerültek, a felmérés szerint tízből négyen gondolták róluk, hogy a legkevésbé megbízhatóak. A legjobb véleménnyel az Opel tulajdonosokról vélekedtek az emberek.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Újra fellángolt a státusszimbólum-láz
Márkafüggő fiatalok
Az ultragazdagok kedvenc tárgyai

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!