1p

Alaposan át fogják szervezni a világ legnagyobb mobiszolgáltatójának működési struktúráját. A Vodafone vezetői szerint a változásokra azért van szükség, hogy hatékonyabban tudjanak reagálni a piaci változásokra és a fogyasztói igényekre.

A mobilóriás - részben földrajzi alapon - három nagy egységet hoz létre, ezek közül egy Európára koncentrál, a második a feltörekvő piacokra, míg az utolsó az új üzleti lehetőségekre fókuszál. Az átalakításoknak köszönhetően a fejlesztések gördülékenyebben valósulhatnak meg, miközben a régebbi piacokon költségcsökkentési lehetőségek is megvalósíthatók.

Az elemzők szerint a mostani lépés a menedzsmentre nehezedő nyomás eredményeként született. A korábban folyamatos terjeszkedéssel növekvő vállalat az extenzív bővülés határára jutott, miközben a részvényesek javuló számokat és nyereséget várnak. Mindez pedig csak hatékonyabb szervezettel és a költségek leszorításával történhet meg, vélekednek a piaci szakértők.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!