A fokozott édeklődést kihasználva a hirdetők is kiemelten kezelik a Super Bowl közvetítést, amely ráadásul kiemelkedő nézettséggel is jár. Az idén 90 millió amerikai ült a képernyők elé. Ennél már csak az jelenthet további jó hírt, hogy 58 százalékkal többen mondták: az átlagoshoz képest jobban érdeklődnek az ilyenkor sugárzott reklámok iránt.
Mindezek fényében nem meglepő, az InsightExpress felmérése szerint a médiatervezők 97 százaléka szerint alkalmas a Super Bowl TV reklám a figyelem felkeltésére. Emellett az emberek negyede ismerte el, hogy a közvetítés idején látott reklámok hatására vásárolt valamilyen terméket.
Kapcsolódó anyagok
Rekordösszegű reklámidő, rekord nézővel
A reklámipar csúcspontja
Super Bowl: a reklám is érdekli a nézőket
Az amerikai futball-bajnokság döntője nem szokásos sportműsor, a tengerentúlon az év egyik legnagyobb eseménye.