1p

Az amerikai futball-bajnokság döntője nem szokásos sportműsor, a tengerentúlon az év egyik legnagyobb eseménye.

A fokozott édeklődést kihasználva a hirdetők is kiemelten kezelik a Super Bowl közvetítést, amely ráadásul kiemelkedő nézettséggel is jár. Az idén 90 millió amerikai ült a képernyők elé. Ennél már csak az jelenthet további jó hírt, hogy 58 százalékkal többen mondták: az átlagoshoz képest jobban érdeklődnek az ilyenkor sugárzott reklámok iránt.

Mindezek fényében nem meglepő, az InsightExpress felmérése szerint a médiatervezők 97 százaléka szerint alkalmas a Super Bowl TV reklám a figyelem felkeltésére. Emellett az emberek negyede ismerte el, hogy a közvetítés idején látott reklámok hatására vásárolt valamilyen terméket.

Kapcsolódó anyagok
Rekordösszegű reklámidő, rekord nézővel
A reklámipar csúcspontja

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!