A Brand Counsil független szervezet, mely a világ közel 30 országában működik,a Superbrand státust jelentő díjjal ismeri el azokat a márkákat, melyek kiemelkedő sikereket, eredményeket értek el.
A négyszáz díjazottat a mintegy 11000-es márkalistáról választja ki a független és önkéntes Superbrand Szakértői Bizottság
'A Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.' - mint a díj definiciója állítja.
Ősszel mindazok a márkák, amelyek elnyerték e címet, egy gálán vesznek részt és megjelennek egy kiadványban, valamint a könyv mellett egy új, nemzetközi honlapra, a www.superbrands.org weboldalra is felkerülnek, tudósít a Médiainfo.
Superbrand díjat kapott a Lakáskultúra
2004-ben a lakberendezési lapok szegmensében a Lakáskultúra nyerte el a Superbrand titulust Magyarországon, adja hírül a Médiainfo.