Szerződésbontást kezdeményezett a Filmmúzeum csatorna a Danubius Sales House céggel, miután nem voltak elégedettek reklámideje értékesítésével.
A DSH és a Filmmúzeum pár hónapig álltak üzleti kapcsolatban, májustól azonban a csatorna házon belül intézi reklámidejének értékesítését.
A szakítás kommunikálásánál a Filmmúzeum azt kérte volt partnerétől, hogy módosítsa a kiadásra szánt szöveget arra, hogy nem közös megegyezésről, hanem egyoldalú szerződésbontásról volt szó, mivel a DSH szolgáltatásai nem feleltek meg a tévécsatorna elképzeléseinek. A DSH ennek nem tett eleget.
Kiss Emőke, a DSH stratégiai igazgatója szerint viszont a filmcsatorna nem segítette megfelelelően az értékesítést, írja a Kreatív Online.
Szakított a Filmmúzeum a Danubius Sales House-zal
Szerződésbontást kezdeményezett a Filmmúzeum csatorna a Danubius Sales House céggel, miután nem voltak elégedettek a társaság munkájával.