A tervezett 35 millió eurós forgalmat október végére már teljesítette a román társaság, melynek képviselői év végére 47 millió euró körüli bevételekre számítanak. Sikerüket elsősorban az alacsony áraiknak tulajdonítják: egy Bukarest-Kolozsvár-Bukarest oda-vissza útra már 50 euróért árulnak jegyet, s ez az összeg alacsonyabb, mint a vonatjegy ugyanarra az útra. Nem kezelik mostahohagyermekként a román vidéki városokat sem: rendszeresen repülnek Kolozsvárra, Bacauba és Aradra is.
A célállomások 60 százaléka Olaszországban és Spanyolországban található; mindkét mediterrán államban többszázezres (főleg vendégmunkásokból álló) román kolónia él és dolgozik. Legújabb desztinációi között található Köln, illetve a franciaországi Lyon is, de egy éve már Isztambul is szerepel a menetrendjükben.
Jövőre tervezik a stuttgarti, lisszaboni, londoni, zürichi és larnakai járataik elindítását is. Ezekkel együtt hetente 75 rendszeres külföldi járatot indítanak 2007-ben. Légiflottájuk jelenleg három Boeing 737 típusú gépből áll, de még ebben az évben megvásárolják a negyediket, jövőre pedig további kettőt.
Legnagyobb konkurenseiknek a Sky Europe és a WizzAir légitársaságokat tartják - utal a versenytársakra a Ziarul Financiar.