1p

A magazinokat és rádióadókat birtokló Emap csoport mind Nagy-Britanniában, mind Franciaországban növelte bevételét, elsősorban a reklámokból származó kiemelkedő nyereségnek köszönhetően.

Az FHM, a Heat és az Empire magazinokat kiadó Emap bejelentette, hogy az elmúlt évben a kiadványaik előfizetőinek száma a szigetországban jelentősen megemelkedett. Franciaországban kevésbé sikeresek az Emap kiadványai, itt az előfizetők száma visszaesett a tavalyi év hasonló időszakához képest. A francia piacot azonban reménykeltőnek tartja a médiavállalat, mivel márciusban 4 százalékkal emelkedett itt a cég reklámbevétele. A legerősebb kiadványai a vállalatnak Franciaországban a Tele Star és a Top Sante.

Nagy-Britanniában szintén négy százalékkal emelkedett a hirdetésekből befolyó profit. Sikeresebbnek bizonyult az FHM férfimagazinnál a Max Power, a Bliss és a Today's Golfer. Az Emap kiadványainak eladott példányszáma 2 százalékkal növekedett. A biztató eredményeket a cég a nyomtatott sajtót Európa-szerte sújtó válság ellenére érte el.
Az Egyesült Államokban az FHM már elérte az 1,2 millió eladott példányt, és itt 21 százalékkal nőtt a reklámokból befolyó bevétel.

(Menedzsment Fórum)


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!