Az FHM, a Heat és az Empire magazinokat kiadó Emap bejelentette, hogy az elmúlt évben a kiadványaik előfizetőinek száma a szigetországban jelentősen megemelkedett. Franciaországban kevésbé sikeresek az Emap kiadványai, itt az előfizetők száma visszaesett a tavalyi év hasonló időszakához képest. A francia piacot azonban reménykeltőnek tartja a médiavállalat, mivel márciusban 4 százalékkal emelkedett itt a cég reklámbevétele. A legerősebb kiadványai a vállalatnak Franciaországban a Tele Star és a Top Sante.
Nagy-Britanniában szintén négy százalékkal emelkedett a hirdetésekből befolyó profit. Sikeresebbnek bizonyult az FHM férfimagazinnál a Max Power, a Bliss és a Today's Golfer. Az Emap kiadványainak eladott példányszáma 2 százalékkal növekedett. A biztató eredményeket a cég a nyomtatott sajtót Európa-szerte sújtó válság ellenére érte el.
Az Egyesült Államokban az FHM már elérte az 1,2 millió eladott példányt, és itt 21 százalékkal nőtt a reklámokból befolyó bevétel.
(Menedzsment Fórum)
Szárnyaló reklámbevételek az FHM brit kiadójánál
A magazinokat és rádióadókat birtokló Emap csoport mind Nagy-Britanniában, mind Franciaországban növelte bevételét, elsősorban a reklámokból származó kiemelkedő nyereségnek köszönhetően.