Christopher Reeve-t, Nelson Mandelát és Kofi Annant választotta az ügynökség az athéni játékok jelképeinek. Közreműködik emellett a reklámokban Andrea Bocelli operaénekes, illetve az egyik szpotban Avril Laigne mondja el, mit jelent számára az olimpia. A kampány első szakaszában a Saatchi a nyomtatott sajtóban is megjelentet négy típusú hirdetést.
A játékok fő szlogenje: 'Ünnepeljük az emberiséget'. Ez a mondat még a TBWA által készített előző kampány-tervezetből származik, de a Saatchi átformálta a szlogent, megváltoztatva a betűtípust. Tod Seisser, az ügynökség vezető kreatív igazgatója elmondta, kampányuk alapja, hogy a sport médium, mely kifejez egyfajta üzenetet.
Kétszáz országban fognak megjelenni az athéni olimpia reklámjai, melynek globális médiaköltsége eléri a 100 millió dollárt.
Százmillió dollárba kerül az olimpiai reklámkampány
A múlt héten megjelent a Saatchi and Saatchi által a 2004-es olimpiai játékok számára készített első négy televíziós szpot.