1p

A múlt héten megjelent a Saatchi and Saatchi által a 2004-es olimpiai játékok számára készített első négy televíziós szpot.

Christopher Reeve-t, Nelson Mandelát és Kofi Annant választotta az ügynökség az athéni játékok jelképeinek. Közreműködik emellett a reklámokban Andrea Bocelli operaénekes, illetve az egyik szpotban Avril Laigne mondja el, mit jelent számára az olimpia. A kampány első szakaszában a Saatchi a nyomtatott sajtóban is megjelentet négy típusú hirdetést.

A játékok fő szlogenje: 'Ünnepeljük az emberiséget'. Ez a mondat még a TBWA által készített előző kampány-tervezetből származik, de a Saatchi átformálta a szlogent, megváltoztatva a betűtípust. Tod Seisser, az ügynökség vezető kreatív igazgatója elmondta, kampányuk alapja, hogy a sport médium, mely kifejez egyfajta üzenetet.

Kétszáz országban fognak megjelenni az athéni olimpia reklámjai, melynek globális médiaköltsége eléri a 100 millió dollárt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!