A váltás hátterében az áll, hogy a múlt évben a világ legnagyobb szendvicsétteremlánca, a közelmúltban Magyarországon is megjelent Subway éppen a Pepsitől távozott a Coca-Colához. A Quiznos úgy érezte, ezek után szükségszerűen háttérbe szorulna a cégnél, s inkább a rivális Pepsivel kötött szerződést, számolt be a Financial Times Deutschland.
A Coca-Cola már 23 éve látta el üdítőitalokkal a 3600 Quiznos-üzletet, a Subway viszont ennél jóval nagyobb, 21 ezer boltból álló hálózattal rendelkezik. Az elvesztett vevő annál is inkább fájó az óriáscégnek, mivel az amerikai gyorséttermekben, illetve szendvicsláncokban való jelenlét hatalmas forgalmat hoz neki. Elemzők szerint ezen a téren sokáig a Coca-Cola volt a domináns, az utóbbi években a Pepsi agresszív eszközökkel értékes vevőket csábított át termékeihez.
(Menedzsment Fórum)
Szendvicsóriást csábított el a Pepsi a Coca-Colától
Coca-Cola helyett Pepsit lehet majd kapni a jövőben az USA harmadik legnagyobb szendvicsláncának, a Quiznos gyorséttermeiben.