A nagy-britanniai felügyelő szerv szerint nyílt utalást tartalmaz a Stiffy Shots ital reklámja, mely az alábbi mondattal operál: 'Have you had a stiffy tonight?' A 'stiffy' szó ugyanis a szlengben kimondottan kétértelmű kifejezés.
Az italt forgalmazó Alcohol Focus Scotland vitatkozik azzal a hivatalos véleménnyel, mely szerint a szlogen agresszív szexuális utalást tartalmaz. A termék nevében szintén semmi különös mellékízt nem talál a gyártó.
A szlengben elsősorban 'merev' értelemben használt 'stiffy' a cég szerint az angolban egyben üdvözlőkártyát, egyfajta snowboardos mozgásformát, vasalódeszka-huzatot és biciklialkatrészt is jelent.
Kétségeit fejezte ki az ASA az Archers Aqua három plakátjával kapcsolatban is, mivel azokon az üvegeket meglehetősen kétértelmű pozícióban vannak ábrázolva, az alábbi szlogennel: 'Something for the ladies'. Az Archers Aqua márka tulajdonosa, a Diageo azonban sokkal inkább tréfásnak, mint provokatívnak tartja az ital bevezető kampányát.
Nem találja viszont tréfásnak a plakátot az ASA, mivel túl egyértelműen kifejezett szexuális tartalmat mutat be ahhoz képest, hogy fiatalok és gyermekek elé is kerülhet.
Szexuális utalásokat tartalmaznak az alkoholreklámok
Több alkoholt hirdető kampányt is kifogásol a brit reklámfelügyelet, az Adverstising Standard Authority (ASA).