1p

Nem tiltja az italreklámok megjelentetését a jövőben a svéd szociális minisztérium, viszont csak nagyon szűk keretek között engedélyezi az alkoholmarketinget.

[ajanlo=62][igazitas=left/]A svéd kormányzat legújabb törvénymódosítása szerint csak a borosüvegek és a szőlőszemek jelenhetnek meg a borok reklámjaiban. Emellett a hirdetésekben nem szabad vonzóvá tenni az alkoholfogyasztást, így a reklámfilmekben és a plakátokon nem szerepelhetnek emberek, fel kell viszont tüntetni az egészségügyi kockázatokra vonatkozó figyelmeztetést. A hirdetések a 25 éven aluli korosztályt nem célozhatják meg.

A skandináv állam nem saját jószántából enyhítette az alkoholreklámok szabályozását. Az egységes EU-piac szabályaival nem volt összeegyeztethető az alkoholreklámok tilalma, írja a Kreatív Online a Világgazdaság cikke nyomán.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!