1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Minden évben milliók követik a világ tv-csatornáinak szórakoztató műsorait az év fordulóján. A hirdetők pedig már készenlétben állnak.

A szilveszteri adásokat egy tavalyi amerikai felmérés szerint a 18-49 éves korosztály 25 százaléka követi figyelemmel, szemben egy átlagos hétköznapi estével, amikor ez az arány 17 százalék.

Az Egyesült Államokban a legnépszerűbb műsor ebben az időpontban a New Year's Rockin' Eve, amely az ABC-n látható. A produkció fő szponzora az M&M, illetve a televíziós csatorna legnagyobb támogatója a Chevrolet. Az MTV szintén rendkívül nézett műsora a Casio, a General Motors, a Pantene, a Pepsi és az Universal Pictures támogatását élvezi.

Idén szilveszterkor a Fox televízió műsorában a Michelob, a Mazda, az Universal és a Warner Bros fog feltűnni. A Music Televison bízik abban, hogy sikerül célközönségének, a 14-24 éves korosztálynak nagyrészét a képernyő elé csábítani. Tavaly a 18-49 évesek 3 százaléka követte a sztárok élő fellépésével fémjelzett szilveszteri produkciót, miközben 7 százalék nézte a Fox, 26 százalék a piacvezető ABC adását.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!