A szilveszteri adásokat egy tavalyi amerikai felmérés szerint a 18-49 éves korosztály 25 százaléka követi figyelemmel, szemben egy átlagos hétköznapi estével, amikor ez az arány 17 százalék.
Az Egyesült Államokban a legnépszerűbb műsor ebben az időpontban a New Year's Rockin' Eve, amely az ABC-n látható. A produkció fő szponzora az M&M, illetve a televíziós csatorna legnagyobb támogatója a Chevrolet. Az MTV szintén rendkívül nézett műsora a Casio, a General Motors, a Pantene, a Pepsi és az Universal Pictures támogatását élvezi.
Idén szilveszterkor a Fox televízió műsorában a Michelob, a Mazda, az Universal és a Warner Bros fog feltűnni. A Music Televison bízik abban, hogy sikerül célközönségének, a 14-24 éves korosztálynak nagyrészét a képernyő elé csábítani. Tavaly a 18-49 évesek 3 százaléka követte a sztárok élő fellépésével fémjelzett szilveszteri produkciót, miközben 7 százalék nézte a Fox, 26 százalék a piacvezető ABC adását.
Szilveszteri szponzorok a televízióknál
Minden évben milliók követik a világ tv-csatornáinak szórakoztató műsorait az év fordulóján. A hirdetők pedig már készenlétben állnak.