2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbra is a Danubius Rádió a piacvezető, noha a 2002-es évben némileg veszített hallgatói táborából. A tavalyi évben a legdinamikusabban az Inforádió hallgatótábora növekedett.

Továbbra is a Danubius Rádió a piacvezető, noha a 2002-es évben némileg veszített hallgatói táborából. A tavalyi évben a legdinamikusabban az Inforádió hallgatótábora növekedett.

A kereskedelmi csatorna 2002 második felében a 15 év feletti korosztály köréből 2,5 millió ember ért el, amely a tavalyelőtti második félévben elért 2,6 millió hallgatóhoz képest némi visszalépést jelent - derült ki a Szonda Ipsos és a GfK Hungária országos kutatásából, amely a rádiók 2001-es második félévben és a 2002-es év második félévben mért átlag napi hallgatottsági adatokat tartalmazza – írta a Kreatív online.

A 15 év feletti korosztály körében elért 30 százalékos átlag napi hallgatottsággal az élen álló Danubius Rádiót 24 százalékkal a Sláger Rádió követi, és jócskán lemaradva, 9 százalékkal harmadik helyen végzett a Juventus Rádió. Ez utóbbi rádió közönségarányt tekintve a 2001-es 7 százalékhoz képest 2002-ben 6 százalékot ért el. Egy éven belül a legnagyobb növekedést az Inforádió produkálta, amely 2001 óta majdnem megduplázta hallgatóinak számát, és 2002 második felében már 143 ezer hallgatót szerzett.

Az Inforádió átlagos napi hallgatottsága a 15 évnél idősebbek körében 1 százalékról 2002 második felére 2 százalékra emelkedett, bár ez az adat nem mérvadó, hiszen a statisztikai hibahatáron belül van. Tekintve, hogy ez országos átlag, így az InfoRádió hallgatottsága Budapesten és Pest megyében ennél magasabb. A 9 vidéki rádióval történt szerződéskötés réven a Rádió 1 hálózata dinamikusan növelte hallgatóinak bázisát. 2001-ben a vizsgált korcsoportban napi átlag 109 ezer hallgatót ért el, míg 2002-ben 232 ezer hallgatóval a korosztályon belül 3 százalékos növekedést produkált.

2002 második felében a Kossuth Rádió veszített a tavaly előtti napi átlag 2,3 milliós táborából, hallgatottsága 3 százalékkal csökkent a 15 év felettiek körében. A tavalyi év egészét nézve a Magyar Rádió (MR) részesedése éppen csak meghaladta a teljes piac egynegyedét.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!