A TV2 a tavalyi esztendőben működésének legmagasabb bevételét érte el, és ez a tendencia folytatódni látszik 2004-ben is. A januári 16 százalékos növekedés után az év második hónapjában a TV2 teljes árbevétele 20 százalékkal nőtt az előző esztendő februárjához képest, és meghaladta a 1,5 milliárd forintot.
A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja. Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója az év eddigi tapasztalatairól elmondta: "Az éves tárgyalások kimenetele és a remek év eleji eredmények igazolják azt, hogy a hirdetők értékelik a TV2 ismerős, megbízható és tervezhető kereskedelmi struktúráját. Biztos vagyok abban, hogy az év hátralévő részében ez a kiszámítható rendszer és az alternatív médiafelületeken zajló integrált marketing tudatos alkalmazása támogatni fogja ügyfeleink üzleti céljainak megvalósulását."
Kapcsolódó anyagok
Mindkét vezető kereskedelmi adó növeli bevételét
Rekordbevétel a TV2-nél
TV2: Húsz százalékos bevétel-növekedés
A januári 16 százalékos növekedés után az év második hónapjában a TV2 teljes árbevétele 20 százalékkal nőtt februárban.