A TV2 teljes árbevétele januárban elérte a 947,8 millió forintot, amely 16 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első hónapjához képest. Ez a hirdetői szempontból visszafogott időszakban jó eredménynek tekinthető. A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorációk esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.
Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója az év eddigi tapasztalatairól elmondta: "az éves tárgyalások kimenetele és a remek januári eredmény igazolni látszik azt, hogy a hirdetők értékelik a TV2 ismerős, megbízható és tervezhető kereskedelmi struktúráját. Biztos vagyok abban, hogy az év hátralévő részében ez a kiszámítható rendszer, és az alternatív médiafelületeken zajló integrált marketing tudatos alkalmazása támogatni fogja ügyfeleink marketing céljainak megvalósulását" - tette hozzá a vezető.
Kapcsolódó anyagok
Bevételi csúcsot ért el tavaly a TV2
Egyre nagyobb bevételt ér el az RTL Klub
TV2: rekordbevétel januárban
A hirdetői szempontból visszafogott januári időszakban is közel egymilliárdos bevételt ért el a második számú kereskedelmi csatorna.