1p

A hirdetői szempontból visszafogott januári időszakban is közel egymilliárdos bevételt ért el a második számú kereskedelmi csatorna.

A TV2 teljes árbevétele januárban elérte a 947,8 millió forintot, amely 16 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első hónapjához képest. Ez a hirdetői szempontból visszafogott időszakban jó eredménynek tekinthető. A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorációk esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.

Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója az év eddigi tapasztalatairól elmondta: "az éves tárgyalások kimenetele és a remek januári eredmény igazolni látszik azt, hogy a hirdetők értékelik a TV2 ismerős, megbízható és tervezhető kereskedelmi struktúráját. Biztos vagyok abban, hogy az év hátralévő részében ez a kiszámítható rendszer, és az alternatív médiafelületeken zajló integrált marketing tudatos alkalmazása támogatni fogja ügyfeleink marketing céljainak megvalósulását" - tette hozzá a vezető.

Kapcsolódó anyagok
Bevételi csúcsot ért el tavaly a TV2
Egyre nagyobb bevételt ér el az RTL Klub

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!