1p

Hirdetése visszavonására kényszült a Head & Shoulders, miután az illetékes hivatal vizsgálja a reklámjaiban közzétett állításokat. A szakértők szerint kicsi az esélye a terméket gyártó Procter & Gamble-nek (P&G), hogy a hirdetésben közölteket igazolja.

A sampon reklámjában azt állítja, hogy annak használata teljesen eltünteti a korpát. Az illetékes hivatal - az Advertising Standards Authority (ASA) - azonban kifogásolja, hogy 100 százalékos sikert ígér a társaság, miközben ezt nem tudja alátámasztani. Védekezésképp a társaság úgy nyilatkozott, hogy a korpamentességet nem kell szó szerint érteni, és elismerte, hogy két láb távolságról már láthatóvá válnak a hajban a fejbőrről származó pelyhek.

Döntésében az ASA a hirdetések módosítására kötelezte a céget. A hivatal és a P&G megegyezése szerint nem elegendő felhívni a fogyasztók figyelmét, hogy a korpa csak rendszeres használattal tüntethető el, de azt is közölni kell, nem mindenkinél lesz 100 százalékosan hatékony a szer.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!