2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első félévben nőtt a hirdetések száma a tavalyi év hasonló időszakához képest, a TNS Media Intellingence/CMR jelentése szerint.

Az internetes hirdetések erősödése más csatornákhoz mérten is szembetűnő.

A tavalyi év első félévéhez képest 9,1 százalékkal nőtt az Egyesült Államokban a tömegkommunikációs eszközökön hirdetők száma. Az online reklámok területén mintegy 25,9 százalékos emelkedés következett be, ami jóval meghaladta a legmerészebb becsléseket is. Növekedés jellemezte a kábel TV (18,2 százalék), a napilapok (10,8 százalék) és a helyi újságok (10,2 százalék) piacát is. Az első hat hónapos időszakban becslések szerint 67,5 milliárd dollárt költött az USA reklámokra.

Szakértők véleménye szerint a magas adatok elsősorban a közelgő választással, valamint az olimpiai eseményekkel magyarázhatók. Január és június között 398 millió dollárt költöttek a politikusok népszerűsítésére, de előrejelzések szerint az összeg az év végére elérheti a másfél milliárd dollárt.

A felmérést végző TNS MI/CMR 20 média csatornán, közel két millió márka hirdetéseit figyeli. Véleményük szerint özönlenek a piacra a politikusokat népszerűsítő hirdetések, eddig a televízióban 482 ezer politikai célú reklám jelent meg, de számuk az elkövetkezendő időben még tovább emelkedik.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!