Az internet mind interaktívabbá válik, ahol a szélessávú kapcsolatok terjedésével számos új alkalmazás terjed el. Ilyen lehetőség, a korábban már tesztelt, de a lassú letöltések miatt meglehetősen korlátozott sikert arató televíziós reklámfilmek futtatása a hagyományos bannerek helyett. Az MSN Video szolgáltatása azonban a szélessávú kapcsolatokra fejlesztett alkalmazás. Ennek segítségével az interneten böngészők a televízióban megszokott sebességű és minőségű reklámszpotokkal találkozhatnak a jövőben a weben.
A szakemberek már korábban is próbálkoztak, nem csak Amerikába, de hazánkban is a módszerrel, ám a lassú adatforgalom miatt a hirdetők szempontjából gyenge eredmények születtek. Az MSN vezetői azt ígérik, hogy a most bevezetett szolgáltatás kifogástalan minősége miatt gyorsan elterjedhetnek a televíziós bannerek.
Kapcsolódó anyag
Kreativitás és az online média
Televíziós reklámok a neten
Új szolgáltatást vezetett be a Microsoft, amelynek portálján a jövőben a hirdetők a reklámfilmjeiket is sugározhatják.