Sarah Jessica Parker fog szeptembertől szerepelni a Gap amerikai reklámjaiban.
A nyomtatott sajtóban induló kampány nyolc oldalas mellékletekből fog állni, melyekben a színésznő mutatja be a divatcég új kollekcióját. A Gap 140 millió dollárt költött tavaly reklámra, derül ki a TNS Media Intelligence/CMR felméréséből. A szeptemberi kampány az In Style, a Marie Claire, a Vanity Fair és a Vogue magazinokban fog futni.
Az idei szlogen ez lesz: 'A divat, ahogy te viseled.' Trey Laird kreatív igazgató szerint a hangsúly azon lesz, hogy ki-ki egyéniségének megfelelően alakítsa ki külsejét, míg a többi divatház meg akarja szabni, ki hogy nézzen ki az ő kreációikban, Sarah Jessica Parker egyéni stílusa és személyes kisgárzása miatt rögtön a képbe került, amint a kampány főalakjának megpróbáltak hírességet kiszemelni. Emellett Lenny Kravitz és Jada Pinkett Smith is feltűnik majd az új Gap kampányban.
(Menedzsment Fórum)
Televíziós sztárral reklámoz a Gap
Sarah Jessica Parker fog szeptembertől szerepelni a Gap amerikai reklámjaiban.