1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Sarah Jessica Parker fog szeptembertől szerepelni a Gap amerikai reklámjaiban.

Sarah Jessica Parker fog szeptembertől szerepelni a Gap amerikai reklámjaiban.

A nyomtatott sajtóban induló kampány nyolc oldalas mellékletekből fog állni, melyekben a színésznő mutatja be a divatcég új kollekcióját. A Gap 140 millió dollárt költött tavaly reklámra, derül ki a TNS Media Intelligence/CMR felméréséből. A szeptemberi kampány az In Style, a Marie Claire, a Vanity Fair és a Vogue magazinokban fog futni.

Az idei szlogen ez lesz: 'A divat, ahogy te viseled.' Trey Laird kreatív igazgató szerint a hangsúly azon lesz, hogy ki-ki egyéniségének megfelelően alakítsa ki külsejét, míg a többi divatház meg akarja szabni, ki hogy nézzen ki az ő kreációikban, Sarah Jessica Parker egyéni stílusa és személyes kisgárzása miatt rögtön a képbe került, amint a kampány főalakjának megpróbáltak hírességet kiszemelni. Emellett Lenny Kravitz és Jada Pinkett Smith is feltűnik majd az új Gap kampányban.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!