A jog területén a közelmúltban felvett, marketinggel foglalkozó szakemberek 56 százaléka nő, derül ki a The Law Society felméréséből. Az ügyvédnők és jogtanácsosnők aránya eléri a tiz évvel korábbinak a 117 százalékát. A középső és felső szinten mintegy hatezer nő dolgozik a jogi irodákban a szigetországban.
Jenny Cainer, a Marketing Professional UK személyzeti tanácsadó cég munkatársa szerint a jogi cégeknek is bele kell illeszkedniük a nőknek az üzleti világban való, egyre nagyobb arányú megjelenésének globális trendjébe. A jogi szakmában a gyengébb nem térhódítása a régi stílusú marketing megoldások újakkal való felváltását, a módszerek frissülését fogja magával hozni.
A jog többé nem 'macsó szakma', állítják a szakemberek, és hamarosan itt is vége az 'öregfiúk elintézik egymás közt egy golfmeccs közben' korszaknak. Az ügyfelek megszerzéséhez ma már korszerűbb eszközökre, a korábbiaktól eltérő marketing és tervezési módszerekre van szükség.
(Menedzsment Fórum)
Teret nyernek a nők a nemzetközi jogban
Egyre több női munkatárs jellemzi a brit jogi cégek szervezeteit, itt is elsősorban a marketing területen növekszik a gyengébb nem képviselőinek a száma.