2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A BIGresearch Simultaneous Media Usage legújabb kutatása szerint egyre kevésbé működhetnek a hagyományos utakon eljuttatott hirdetői üzenetek, mivel a fogyasztók növekvő hányadára jellemző, hogy több médiatípust szimultán figyelemmel kísérnek.

Változtatásra szorul az a korábbi gyakorlat, hogy csupán egy csatornán keresztül szólítják meg a célközönséget. A 13 ezer amerikai fogyasztó megkérdezéséből azt szűrték le a kutatók, hogy a hirdetőknek el kell kezdeniük olyan hatékonyabb és összetettebb marketing programokban gondolkodniuk, amelyek egyszerre két vagy akár három csatornán érik el a fogyasztókat. Az egyik legfontosabb marketing csatorna az internet, mivel a számítások szerint az év végére 174 millióra gyarapszik az amerikai felhasználók tábora.

A tanulmány szerint a fogyasztók 63,5 százaléka nézi alkalmanként vagy rendszeresen a televíziót, miközben internetezik. 59,7 százalékuk hallgatja alkalmanként vagy rendszeresen a rádiót, miközben a világhálón is barangol. A megkérdezettek 40,3 százaléka olvassa néz weboldalakat és levelezik párhuzamosan.

A kereskedelmi elektronikus levelek szempontjából a szimultán tevékenység úgy néz ki, hogy a felhasználók 73,9 százaléka nézi alkalmanként vagy rendszeresen a televíziót, miközben online postafiókja is nyitva van. 57,5 százalék hallgat rádiót e-mailjei olvasása közben. Emellett 35 százalék internetezik alkalmanként vagy rendszeresen párhuzamosan, miközben a postáját olvassa.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Sikerre vezet a televíziós és internetes kampány együttese
A magazinok nyomán vásárolnak az amerikai fiatalok
Cross-chanel médiák: tv és internet

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!