1p

A termékinnováció szakirodalmában a szolgáltatással foglalkozó forrásmunka lényegesen kevesebb található, mint amennyi a fizikai termékek innovációjáról szól. Ennek oka lehet a termelés és szolgáltatás folyamatainak alapvető különbözősége, melyek más-más megközelítést igényelnek.

3.3. Bevezetés

Amennyiben a termékfejlesztés befejeződött, megtaláltuk az optimális megoldást/konstrukciót, s mindent megtettünk azért, hogy a kifejlesztett termék sikeres legyen a piacon, nincs más dolgunk, mint a piaci bevezetés.

Egy piaci igényeknek megfelelő termék is megbukhat a nem megfelelően választott termékbevezető stratégia alkalmazásával. A sikeres piaci bevezetés alapja, hogy a marketingesek ismerjék a bevezetendő terméket. Ehhez a legjobb módszer, ha már a termékfejlesztés korai szakaszában bekapcsolódnak a termékfejlesztő team munkájába (kettős hajtás). A termékinnováció kettős hajtású modelljét illetve a staféta és konkurens termékfejlesztést a következő pontban ismertetem.

FOLYTATJUK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!