A hagyományos televíziós reklám helyett a műsor egyenrangú szereplőjeként tűnik fel a Campbell paradicsomleves az American Dreams sorozatban. A cég fő törekvése, hogy erősítsék a termék amerikai arculatát, és újra divatba hozzák a Campbell brandet.
A Campbell évtizedek óta forgalmazott paradicsomlevesét a hatvanas évek közegébe helyezik. Mint azt a cég elnök-vezérigazga elmondta, az amerikai popkultúra közegéhez akarják kötni a márkát, és erre alkalmas a sorozat nosztalgikus története. A termékelhelyezést a Campbell alkalmazta a Milanos keksz esetében is, melyet az NBC Frasier sorozatában fogyasztottak. Az utánkövetéses piackutatás azt mutatta, a product placement eredményes volt, és a nézők emlékeztek rá, melyik szereplő evett a jól felismerhető márkájú kekszből.
A konszern által forgalmazott Goldfish nevű ropogtatnivaló a Garfield játékfilmváltozatában fog feltűnni. A Campbellnek ez a terméke már a film előzetesében is szerepel a szerződések szerint. A Goldfish elsősorban a gyerekek számára készül, míg az American Dreamben elhelyezett paradicsomleves a tinédzsereket célozza meg.
(Menedzsment Fórum)
Tévésorozatban szerepel a paradicsomleves
Ismét a product placement eljáráshoz folyamodott a Campbell Soup Co., négy évvel azután, hogy egy népszerű amerikai telkshowba belecsempészték terméküket.