2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ismét a product placement eljáráshoz folyamodott a Campbell Soup Co., négy évvel azután, hogy egy népszerű amerikai telkshowba belecsempészték terméküket.

A hagyományos televíziós reklám helyett a műsor egyenrangú szereplőjeként tűnik fel a Campbell paradicsomleves az American Dreams sorozatban. A cég fő törekvése, hogy erősítsék a termék amerikai arculatát, és újra divatba hozzák a Campbell brandet.

A Campbell évtizedek óta forgalmazott paradicsomlevesét a hatvanas évek közegébe helyezik. Mint azt a cég elnök-vezérigazga elmondta, az amerikai popkultúra közegéhez akarják kötni a márkát, és erre alkalmas a sorozat nosztalgikus története. A termékelhelyezést a Campbell alkalmazta a Milanos keksz esetében is, melyet az NBC Frasier sorozatában fogyasztottak. Az utánkövetéses piackutatás azt mutatta, a product placement eredményes volt, és a nézők emlékeztek rá, melyik szereplő evett a jól felismerhető márkájú kekszből.

A konszern által forgalmazott Goldfish nevű ropogtatnivaló a Garfield játékfilmváltozatában fog feltűnni. A Campbellnek ez a terméke már a film előzetesében is szerepel a szerződések szerint. A Goldfish elsősorban a gyerekek számára készül, míg az American Dreamben elhelyezett paradicsomleves a tinédzsereket célozza meg.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!