
A labdarúgó szerződtetése a Reebok márka pozícionálásának változását is mutatja, hiszen korábban néhány amerikai sportolótól eltekintve inkább tinisztárokra épült a termékek kampánya. A cég "Vagyok aki vagyok" (I am what I am) főcímmel futó promóciójában például olyan zenészek működtek közre, mint 50 Cent vagy Jay-Z. Igaz, a konvenciózusnak semmiképp sem nevezhető rapper 50 Cent közreműködésével készült kampány sikere ellenére döntési helyzetbe kényszerítette a sportszergyár vezetőit, miután az sokak felháborodását váltotta ki.
A Thierry Henry szerződtetését intéző társaság, az M&C Sponsorship nem kívánta nyilvánosságra hozni a szerződés értékét, ám kilátásba helyezték, hogy augusztus 1-e után több adatot közölnek. A Reebok vezetője a megállapodás kapcsán azt hangsúlyozta, a lépéssel mindenki számára demonstrálni kívánták, hogy a Reebok Európában is komoly piaci szereplő kíván lenni.
A Reebok európai terjeszkedését jelzi az is, hogy az Arsenal csatárának szerződtetését a közelmúltban előzte meg a legnagyobb brit boksztehetségnek - és nem mellesleg Naseem Hamed utódjának - kikiáltott Amir Khan leigazolása.