3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Olsen ikreket is beveti a világ legnagyobb kereskedelmi vállalata annak érdekében, hogy a tizenéves korosztály számára is vonzó ruhakínálatot tudjon nyújtani.

A tini-sztárok cége, a Dualstar Entertainment és a Wal-Mart a napokban írja alá azt a megállapodást, amelynek értelmében a 14-18 éves korosztályt megcélzó kollekció promóciójában Mary-Kate és Ashley Olsen is közreműködik. Az iparági elemzők a szerződés kapcsán úgy vélik: mind a lányok, mind a kereskedelmi vállalat jó üzletet kötött. Az Olsen testvérek számára a későbbiekben - a rájuk épülő gyermekműsorokból fakadó - ismertség kevésbé lesz kiaknázható, most viszont még viszonylag magas áron értékesíthető a nevük.

A Wal-Mart számára pedig azért van ráció az együttműködésben, mivel egy olyan szegmenst érhetnek el, amely már önálló döntéseket hoz a ruhavásárlás során. A társaság számára így a fiatalok által kedvelt sztárok imázs ellensúlyozhatja a diszkontáruházi ruházkodás élményét.

Egyszer már bejött

A megállapodásnál az is fontos motívum volt, hogy az Olsen-Wal-Mart együttműködés egyszer már bizonyított. Mint azt Diane Reichenberger, a lányok tulajdonában lévő Dualstar Entertainment vezérigazgatója a CNN-nek elmondta, 2001-ben kötött szerződésük szerint Mary-Kate és Ashley a mostanihoz képest egy korosztállyal fiatalabbaknak szóló kollekcióhoz adták a nevüket. A Magyarországon Bír-lak néven futó sorozat sztárjai egyes becslések szerint alaposan megdobták a Wal-Mart ruhák forgalmát, állítólag 700 millió dollár értékben fogytak a nevüket viselő termékek.

Kifulladóban az iker-biznisz

A szakértők szerint a mostani megállapodás fontos iránytű lesz a piac számára, mennyire használhatók még marketing célokra a lányok együtt. A jelenleg 19 éves testvérpárt a Dualstar Entertainment illetékesei az elmúlt időszakban megpróbálták a felnőtt divatvilág felé is terelni, az egyik tehetséges fiatal tervező, Badgley Mischka legutóbbi kollekcióját például ők mutatták be.

A jövőt illetően az egyik, ikrekre szakosodott piackutató cég, a Teenage Research Unlimited vezetője úgy vélekedett, a Wal-Mart üzlet az utolsó nagy dobás, amelyet a korábbi sztárságból fakadóan nyélbe lehetett ütni. Mint celebritások azonban a jövőben is tudják kamatoztatni az ismertségüket, ez pedig a divatiparban később is sokat érhet, mivel a lányokkal - illetve a velük készült sorozattal - felnövő generációra a jövőben is hatni tudnak, így a saját név alatt vagy valamely vállalattal együttműködve készülő termékek a következő években is sikerre számíthatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!