Kreatívabb online hirdetéseket várnak a médiatulajdonosok a reklámszakemberektől, hogy emelkedjen a hirdetők száma az interneten, írja a New Media Zero.
Az online marketingeszközök minősége a brit Digital Artworks díjkiosztó ünnepség kapcsán merült fel. Fru Hazlitt, a Yahoo! ügyvezető igazgatója a rendezvényen elmondta, ebben az évben nem igazán tapasztalták a pályaművek színvonalának emelkedését. Az internetes cég vezetője úgy nyilatkozott, számos jobb minőségű anyag érkezett, de igazán figyelemreméltó munkával nem találkoztak. A jó online kreatív ma is inkább kivétel, ami erősíti a szabályt.
Az AOL UK interaktív marketing részlegének stratégiai igazgatója, Greg Paine szerint a problémák több forrásra vezthetők vissza. Az online kreatív osztályokon általában fiatal és pályakezdő szakemberek dolgoznak, és jóval kisebb költségvetésből gazdálkodnak, mint a hagyományos médiumok számára hirdetést gyártók. Hátrányt jelent az is, hogy koránt sem jellemzi az internetes reklámokat olyan figyelem, mint ami például a televíziós reklámokat övezi, így nem csoda, ha nem rendelkeznek a megfelelő számú tehetséggel sem, akik kiugró alkotásokat hozzanának létre.
Jóval szigorúbb véleményt fogalamazott meg James Sanderon, a Glue digitális ügynökség marketing vezetője, aki szerint hiányzik a megfelelő szervezeti háttér is az online kreatív részlegeknél. A hiányosságok eredményeként az online marketing munkák 85 százaléka pusztán 'tapéta', semmivel sem fantáziadúsabb és izgalmasabb, mint egy átlagos csomagolópapír, állítja a szakember.
(Menedzsment Fórum)
Több kreativitást várnak az online reklámoktól
Kreatívabb online hirdetéseket várnak a médiatulajdonosok a reklámszakemberektől, hogy több hirdető jelenjen meg az interneten, írja a New Media Zero.