Az országos középiskolai kutatások szerint a diákok 62, a tanárok 75 százaléka viszonylag rendszeresen látogat legalább egy oktatási portált. Örvendetesen terjed a tanárok otthoni internet-használata is, immár 46 százalékuk szokott otthonról a webre kapcsolódni, 88 százalékuk pedig az iskolában használja.A válaszadók 10 százaléka nem használja rendszeresen az internetet.
 
 Az eredmények alátámasztják, hogy az internet hozzájárul az esélyegyenlőség megteremtéséhez, hiszen a kistelepüléseken és nagyvárosokban élő tanárok ugyanolyan gyakran interneteznek. A naponta internetezők átlagosan napi 1,6 órát szörfölnek a világhálón, a hetente netezők átlagosan heti 2,8 órát, a havonta internetezők pedig átlagosan havi 2,4 órát. A tanárok kevesebb időt fordítanak a neten a szórakozásra és kikapcsolódásra, mint az átlag felhasználók, a leggyakrabban az e-mailt és a különböző keresőket használják.
 
 Kapcsolódó anyagok
 A felhasználók harmada otthon és az irodában is internetezik
 Az alkalmazottak többsége magáncélra is használja az internetet
 
Több tanár netezik, mint diák
A középiskolai tanárok 94 százaléka internetezik - állapította meg a Felvételi Információs Szolgálat felmérése. A tanároktól alig maradnak el a felvételire készülő diákok, a 88 százalékuk használja a világhálót.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                