2004 hátralevő felében 6 százalékkal tervezik bővíteni marketing költségvetésüket az információtechnológiai beszállítók, derül ki az IDC CMO Advisory Service felméréséből.
A tanulmányból, mely a Marketing Budget Planner 2005: Benchmarks and Key Performance Indicators címet viseli, kiderül, hogy a marketing költés növekedése pont ellentétes a tavalyi folyamatokkal: 2003-ban 1,7 százalékkal esett vissza a hasonló célra fordított összeg az amerikai IT szektorban. A száz vezető amerikai hardver, szoftver és informatikai szolgáltatás beszállító cég megkérdezéséből az derült ki, 370 milliárd dollárral növekedtek az IT bevételek a tavalyi évhez mérten, és 13 milliárd dollárral többet tudnak fordítani a marketing költségvetésre.
Leginkább a brandépítésre kívánnak az amerikai IT szektor szereplői többet fordítani a korábbinál. A megkérdezettek 56 százaléka szerint a cég ismertsége, a márka népszerűsége a legfontosabb marketing kihívás a vállalat számára.
(Menedzsment Fórum)
Többet költenek brandépítésre az amerikai IT cégek
1994 hátralevő felében 6 százalékkal tervezik bővíteni marketing költségvetésüket az információtechnológiai beszállítók, derül ki az IDC CMO Advisory Service felméréséből.