1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

1994 hátralevő felében 6 százalékkal tervezik bővíteni marketing költségvetésüket az információtechnológiai beszállítók, derül ki az IDC CMO Advisory Service felméréséből.

2004 hátralevő felében 6 százalékkal tervezik bővíteni marketing költségvetésüket az információtechnológiai beszállítók, derül ki az IDC CMO Advisory Service felméréséből.

A tanulmányból, mely a Marketing Budget Planner 2005: Benchmarks and Key Performance Indicators címet viseli, kiderül, hogy a marketing költés növekedése pont ellentétes a tavalyi folyamatokkal: 2003-ban 1,7 százalékkal esett vissza a hasonló célra fordított összeg az amerikai IT szektorban. A száz vezető amerikai hardver, szoftver és informatikai szolgáltatás beszállító cég megkérdezéséből az derült ki, 370 milliárd dollárral növekedtek az IT bevételek a tavalyi évhez mérten, és 13 milliárd dollárral többet tudnak fordítani a marketing költségvetésre.

Leginkább a brandépítésre kívánnak az amerikai IT szektor szereplői többet fordítani a korábbinál. A megkérdezettek 56 százaléka szerint a cég ismertsége, a márka népszerűsége a legfontosabb marketing kihívás a vállalat számára.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!