2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Számos szempontot érdemes figyelembe venni akkor, ha egy pozíciót kívánunk meghirdetni az interneten valamelyik állásközvetítő oldalon.

Elsősorban az állás jellegét érdemes tekintetbe venni annak eldöntésénél, melyik internetes oldalon helyezzük el hirdetésünket. Választhatunk különböző területekre specializálódott portált, illetve általánosabb profilú oldalt. A nem annyira szakosodott állásportálokat akkor érdemes választani, ha több, kevésbé specializált álláshelyet szeretnénk betölteni.

[ajanlo=42][igazitas=left/]Fontos az anyagi szempont is: a legnevesebb portálok magasabb díjat kérnek el, mint a kisebb, kevésbé befutott közvetítő site-ok. Amennyiben azonban nagyszámú visszajelzést várunk, és több értékesebb jelentkezőből szeretnénk válogatni, a piacvezető oldalakon érdemes a hirdetést elhelyezni. A magyar cégek sok esetben már nemzetközi oldalakon is hirdetnek egy-egy magas szintű szakértői állást.

Az állásportál kiválasztása utáni következő lépés a hirdetés megfelelő megformázása. Az állás leírásának minden lényeges információt tartalmaznia kell a pozícióval kapcsolatban. A betöltendő állással kapcsolatos kulcsfontosságú elvárásokat minél konkrétabban fogalmazzuk meg, de lehetőleg ne húsz-harminc tételes listát tegyünk közzé a szükséges készségekről és képzettségekről. A rövid, tömör és pontos leírás megkönnyíti azt is, hogy az adott állásportál adatbankjában már meglevő önéletrajzok tulajdonosai közt találjunk megfelelő jelöltet.

Amennyiben a kulcskifejezéseket többször alkalmazzuk a hirdetés szövegében, akkor megnöveljük az esélyét, hogy azok is ránktalálnak, akik internetes keresőkkel vadásznak a nekik megfelelő munkára. Egy példa: 'MARKETING menedzseri pozícióra keresünk munkatársat gyakorlati MARKETING ismeretekkel.' Utaljunk a cég jellegére is, azt az esetet is figyelembe véve, ha az álláskereső adott szektorra keres rá.

A hirdetések általában 7 és 28 napig vannak fenn a neten: időnként megújíthatjuk az állásleírás szövegét, ha erre lehetőség van. Törődjünk azzal is, hogy kellően figyelemfelkeltő, vonzó-e a jelöltek számára a megfogalmazásunk. Ne csak a követelmények felsorolására törekedjünk, hanem dobjunk be pár csábító adatot a pozícióról vagy a cégről. Viszont a hangsúly mindenképpen az egzakt módon felsorolt kívánalmakon legyen, máskülönben elborítanak bennünket a jelentkezések.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!