1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A válságban lévő olasz élelmiszeripari konszern szanálásával megbízott cég a minap a kormány elé terjesztette reorganizációs tervét, amely a koncentráció jegyében radikálisan csökkentené a Parmalat márkáinak számát és tevékenységi körét.

A válságban lévő olasz élelmiszeripari konszern szanálásával megbízott cég a minap a kormány elé terjesztette reorganizációs tervét, amely a koncentráció jegyében radikálisan csökkentené a Parmalat márkáinak számát és tevékenységi körét.

A tervezetet a napokban juttatták el Antonio Marzano gazdasági miniszterhez. Szakértők biztosra veszik, hogy azt a minisztérium illetékesei el fogják fogadni.

A koncepció szerint a Parmalatnak minden olyan üzletágát el kell adnia, amely nem tartozik szorosan alaptevékenységéhez. A vezetésnek a tej, tejtermékek és gyümölcslevelek gyártására kell majd koncentrálnia erőit, a jelenlegi 120 márkából pedig mindössze 30 maradna meg, értesült az ANSA hírügynökség.

Marzano szerint amennyiben a tervet következetesen végigviszik, akkor a konszern a 2005-2006-os üzleti évben már újra nyereséges lehet. A miniszter emellett elmondta: ragaszkodik ahhoz, hogy a Parmalat továbbra is olasz kézben maradjon.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!