A válságban lévő olasz élelmiszeripari konszern szanálásával megbízott cég a minap a kormány elé terjesztette reorganizációs tervét, amely a koncentráció jegyében radikálisan csökkentené a Parmalat márkáinak számát és tevékenységi körét.
A tervezetet a napokban juttatták el Antonio Marzano gazdasági miniszterhez. Szakértők biztosra veszik, hogy azt a minisztérium illetékesei el fogják fogadni.
A koncepció szerint a Parmalatnak minden olyan üzletágát el kell adnia, amely nem tartozik szorosan alaptevékenységéhez. A vezetésnek a tej, tejtermékek és gyümölcslevelek gyártására kell majd koncentrálnia erőit, a jelenlegi 120 márkából pedig mindössze 30 maradna meg, értesült az ANSA hírügynökség.
Marzano szerint amennyiben a tervet következetesen végigviszik, akkor a konszern a 2005-2006-os üzleti évben már újra nyereséges lehet. A miniszter emellett elmondta: ragaszkodik ahhoz, hogy a Parmalat továbbra is olasz kézben maradjon.
(Menedzsment Fórum)
Törölné márkáinak háromnegyedét a Parmalat
A válságban lévő olasz élelmiszeripari konszern szanálásával megbízott cég a minap a kormány elé terjesztette reorganizációs tervét, amely a koncentráció jegyében radikálisan csökkentené a Parmalat márkáinak számát és tevékenységi körét.