2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Pfizer a McCann-Erickson ügynökségnek adta a Viagra marketing megbízatását, adja hírül az Advertising Age.

A 100 millió dolláros megbízatásért folyó harcban a new york-i cég az Omnicom Group' Merkley and Partners ügynökséget, illetve a WPP Grouphoz tartozó Berlin Cameron/Red Cell céget ütötte ki. A Cline Davis and Mann végzi a szexuális problémákra ajánlott gyógyszer marketingjének internetes részét a továbbiakban is, a McCann-Erickson az egyéb marketingkommunikációs tevékenységeket végzi. Az ügynökség kapta meg az USA-n kívüli feladatokat is.

A Pfizer februárban döntötte el, hogy a brand számára új arculatot kíván kialakítani. Elsősorban a versenytársainak Viagrához hasonló gyógyszerei, a Levitra és a Clialis 2003-as megjelenése miatt van szükség az arculat újjáalakítására. A gyógyszergyártó ekkor hirdette meg a tendert terméke marketingfeladatainak ellátására. A verseny igen szoros volt a három finalista között a hírek szerint.

A Pfizer májusban a forgalmat egy olyan akcióval igyekezett megdobni, melynek során a vásárlók hat Viagra-recept bemutatásával ingyenesen kaptak egy újabb adagot. A hűségprogramot Kanadában televíziós reklámmal is népszerűsítették, és kiadták a Viagra Value Card törzsvásárlói kártyát.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!