A 100 millió dolláros megbízatásért folyó harcban a new york-i cég az Omnicom Group' Merkley and Partners ügynökséget, illetve a WPP Grouphoz tartozó Berlin Cameron/Red Cell céget ütötte ki. A Cline Davis and Mann végzi a szexuális problémákra ajánlott gyógyszer marketingjének internetes részét a továbbiakban is, a McCann-Erickson az egyéb marketingkommunikációs tevékenységeket végzi. Az ügynökség kapta meg az USA-n kívüli feladatokat is.
A Pfizer februárban döntötte el, hogy a brand számára új arculatot kíván kialakítani. Elsősorban a versenytársainak Viagrához hasonló gyógyszerei, a Levitra és a Clialis 2003-as megjelenése miatt van szükség az arculat újjáalakítására. A gyógyszergyártó ekkor hirdette meg a tendert terméke marketingfeladatainak ellátására. A verseny igen szoros volt a három finalista között a hírek szerint.
A Pfizer májusban a forgalmat egy olyan akcióval igyekezett megdobni, melynek során a vásárlók hat Viagra-recept bemutatásával ingyenesen kaptak egy újabb adagot. A hűségprogramot Kanadában televíziós reklámmal is népszerűsítették, és kiadták a Viagra Value Card törzsvásárlói kártyát.
(Menedzsment Fórum)
Törzsvásárlói kártya jár a potencianövelő gyógyszerhez
A Pfizer a McCann-Erickson ügynökségnek adta a Viagra marketing megbízatását, adja hírül az Advertising Age.