1p

A harmadik negyedévben nyitja meg második 135 fős miskolci telefonos ügyfélszolgálatát a Sykes Közép-Európa Kft., írja a Világgazdaság.

Az első call-centerben a társaság tavaly decemberben kezdte a munkát, jelenleg mintegy 100 főt foglalkoztatnak, s az Émász ügyfélszolgálati feladatait látják el. Az új központból további ügyfelek kiszolgálására nyílik lehetőség. A vállalat az idén az elnyert megbízások elindítására, a működési folyamatok kialakítására, illetve a további fejlesztésekre összpontosít. A szerződési állományt a várnál jobban növelte 2005-ben a Sykes, így forgalma megduplázódott 2004-hez képest.

Közbeszerzési eljárás keretében megnyerték a kormányzati ügyfélszolgálat működtetését, ami 700 millió forintos szerződést jelent. Mintegy 300 millió forintos bevételt hoz a cég számára a MÁV call-centerének négy évre történő elnyerése, illetve további 300 milliót az Unisys informatikai szolgáltatónál végzett munka. A szlovákiai leánycég az AT&T amerikai távközlési szolgáltatótól kapott évente 500-600 millió forint értékű telefonos ügyfélszolgálati megbízást, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!