1p

A harmadik negyedévben nyitja meg második 135 fős miskolci telefonos ügyfélszolgálatát a Sykes Közép-Európa Kft., írja a Világgazdaság.

Az első call-centerben a társaság tavaly decemberben kezdte a munkát, jelenleg mintegy 100 főt foglalkoztatnak, s az Émász ügyfélszolgálati feladatait látják el. Az új központból további ügyfelek kiszolgálására nyílik lehetőség. A vállalat az idén az elnyert megbízások elindítására, a működési folyamatok kialakítására, illetve a további fejlesztésekre összpontosít. A szerződési állományt a várnál jobban növelte 2005-ben a Sykes, így forgalma megduplázódott 2004-hez képest.

Közbeszerzési eljárás keretében megnyerték a kormányzati ügyfélszolgálat működtetését, ami 700 millió forintos szerződést jelent. Mintegy 300 millió forintos bevételt hoz a cég számára a MÁV call-centerének négy évre történő elnyerése, illetve további 300 milliót az Unisys informatikai szolgáltatónál végzett munka. A szlovákiai leánycég az AT&T amerikai távközlési szolgáltatótól kapott évente 500-600 millió forint értékű telefonos ügyfélszolgálati megbízást, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!