2p

A SAS, az üzleti intelligencia megoldások vezető szállítója bejelentette, hogy 2004 első negyedévében jelentős pénzügyi és értékesítési sikereket ért el. Márciusig bezárólag a szoftverek árbevételének növekedése 9,0 százalékkal nőtt.

Az első negyedévben világszerte több mint 300, a pénzügyi szolgáltatásoktól, a biotechnológiától a közszférán és a kiskereskedelmen át a telekommunikációig számos területen működő ügyfél vásárolt SAS9 licencet.

Az első negyedév során a SAS sikerrel folytatta iparági megoldásainak értékesítését. A telekommunikációtól és a biztosítástól a gyártáson át a közszféráig számos új ügyfél vezetett be SAS-megoldást, többek között az Aeon, az Allegro Microsystems, az AXA, a Gencell, a Generali, a Hutchinson 3G és a Nürnberger Group. Az ügyfelek továbbra is nagyra tartják a SAS megoldásait, melyek letisztult iparági tudást testesítenek meg.

Az ügyféladat-elemzés, a pénzügyi adatok elemzése és a működési kockázatok kezelése terén többek között a BNL, a Euroclear, a Loyalty Management UK, a Major League Baseball Advanced Media, a Marks & Spencer Money, a Société Générale és a Yale New Haven Health System választotta a SAS megoldásait a működési kockázat, a teljesítménykezelés, a tevékenység alapú kezelés és más területek problémáinak megoldására.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!