Az első negyedévben világszerte több mint 300, a pénzügyi szolgáltatásoktól, a biotechnológiától a közszférán és a kiskereskedelmen át a telekommunikációig számos területen működő ügyfél vásárolt SAS9 licencet.
Az első negyedév során a SAS sikerrel folytatta iparági megoldásainak értékesítését. A telekommunikációtól és a biztosítástól a gyártáson át a közszféráig számos új ügyfél vezetett be SAS-megoldást, többek között az Aeon, az Allegro Microsystems, az AXA, a Gencell, a Generali, a Hutchinson 3G és a Nürnberger Group. Az ügyfelek továbbra is nagyra tartják a SAS megoldásait, melyek letisztult iparági tudást testesítenek meg.
Az ügyféladat-elemzés, a pénzügyi adatok elemzése és a működési kockázatok kezelése terén többek között a BNL, a Euroclear, a Loyalty Management UK, a Major League Baseball Advanced Media, a Marks & Spencer Money, a Société Générale és a Yale New Haven Health System választotta a SAS megoldásait a működési kockázat, a teljesítménykezelés, a tevékenység alapú kezelés és más területek problémáinak megoldására.
(Menedzsment Fórum)
Tovább erősített a SAS
A SAS, az üzleti intelligencia megoldások vezető szállítója bejelentette, hogy 2004 első negyedévében jelentős pénzügyi és értékesítési sikereket ért el. Márciusig bezárólag a szoftverek árbevételének növekedése 9,0 százalékkal nőtt.