Az európai, közel-keleti és afrikai térségre kiterjedő vizsgálat szerint a múlt évben az összes megjelenés közel negyven százalékát tették ki az ilyen típusú hirdetések. A magasabb vizuális élményt nyújtó - és esetenként más multimédiás eszközöket is használó - kampányok hatékonysága a mérések szerint magasabb, mint a hagyományos bannereké, amelyek még mindig a megjelenések 52,3 százalékát adják. A rich média térnyerése és az utolsó negyedévben produkált 43 százalékos bővülés arra utal a szakemberek szerint, hogy a közeljövőben az ilyen hirdetési típusok lehetnek a dominánsak.
 
 Ami a hazai piacot illeti, információink szerint a megrendelések nagyobb részét kitevő ügynökségi munkák szinte mindegyik rich mediás. Mint azt a közelmúltban Novák Péter a Magyar Reklámszövetség internet tagozatának vezetője lapunknak elmondta, a hazai piac 2,2-2,3 milliárd forintos volt a múlt évben, miután 2003-ban hozzávetőleg negyven százalékos növekedést produkált. Az idei kilátásokat is pozitívan értékelte a szakember, becslése szerint 30 százalékos növekedésre lehet számítani.
 
 (Menedzsment Fórum)
 
 Kapcsolódó anyagok
 2,3 milliárd forint internetes reklámokra
 Microsoft: pop-off
 Kedvencek és trendek
 
Tovább tart a rich media térnyerése
Egyre inkább jellemző az online kampányokra a magasabb technikai szinvonalat jelentő rich media technológia használatat, állapította meg a Double Click tanulmánya.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                