2p

Egyre inkább jellemző az online kampányokra a magasabb technikai szinvonalat jelentő rich media technológia használatat, állapította meg a Double Click tanulmánya.

Az európai, közel-keleti és afrikai térségre kiterjedő vizsgálat szerint a múlt évben az összes megjelenés közel negyven százalékát tették ki az ilyen típusú hirdetések. A magasabb vizuális élményt nyújtó - és esetenként más multimédiás eszközöket is használó - kampányok hatékonysága a mérések szerint magasabb, mint a hagyományos bannereké, amelyek még mindig a megjelenések 52,3 százalékát adják. A rich média térnyerése és az utolsó negyedévben produkált 43 százalékos bővülés arra utal a szakemberek szerint, hogy a közeljövőben az ilyen hirdetési típusok lehetnek a dominánsak.

Ami a hazai piacot illeti, információink szerint a megrendelések nagyobb részét kitevő ügynökségi munkák szinte mindegyik rich mediás. Mint azt a közelmúltban Novák Péter a Magyar Reklámszövetség internet tagozatának vezetője lapunknak elmondta, a hazai piac 2,2-2,3 milliárd forintos volt a múlt évben, miután 2003-ban hozzávetőleg negyven százalékos növekedést produkált. Az idei kilátásokat is pozitívan értékelte a szakember, becslése szerint 30 százalékos növekedésre lehet számítani.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
2,3 milliárd forint internetes reklámokra
Microsoft: pop-off
Kedvencek és trendek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!