2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon a tévéhirdetések reklmákampányokban való használata továbbra is kiemelkedő. A tévés kampány internetes támogatása azonban sokat segíthet a reklámüzenet megértése szempontjából, számol be a Napi Gazdaság.

Magyarországon a tévéhirdetések reklámkampányokban való használata továbbra is kiemelkedő. A tévés kampány internetes támogatása azonban sokat segíthet a reklámüzenet megértése szempontjából, számol be a Napi Gazdaság.

Nemzetközi felmérések szerint a márkatudatosság építésében hasonló hatékonyságot mutatnak a televízióban, a magazinokban és az interneten futó hirdetések. A reklámüzenet megértése szempontjából a televízió mellett az internet alkalmazása nagyobb sikert ígér, mint a nyomtatott médiumé. A vásárlásösztönzés szempontjából viszont a tematikus, nyomtatott periodikák mutatták a legnagyobb hatékonyságot, mivel itt - más médiumokhoz képest - több információ helyezhető el.

A Napi Gazdaság által megszólaltatott magyar szakértők szerint az online vagy magazinhirdetés olyan kampányok esetén alkalmasabb, ahol nagy mennyiségű információt kívánnak alaposan átadni. Ha viszont a hirdető inkább az audovizuális hatásnak tulajdonít nagyobb jelentőséget - például élelmiszerreklámok esetében -, akkor a tévés hirdetések ajánlottak.

A magyar reklámpiacon az elmúlt években a tévékampányok kapták a fő hangsúlyt: 2003-ban például nettó 55,8 milliárd forintot fordítottak a hirdetők tévéreklámra, ami 41,3 százalékos reklámpiaci aránynak felel meg. A médiumok kiválasztásakor azért áll első helyen a televízió, mivel ez a legköltséghatékonyabb hirdetési médium, valamint az audiovizuális hatás is mellette szól, írja elemzésében a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!