Az egyik ilyen felmérés szerint a megkérdezett reklámszakemberek 72 százaléka nyilatkozta azt, hogy ügyfeleik jóval többet költöttek az első negyedévben. Ebből több mint negyven százalékuk jelzett 10 százaléknál magasabb növekedést. A megkérdezetteknek csak hat százaléka számolt be a megrendelések számának a visszaesésről. Az árak emelkedésének köszönhetően a visszaesés hatása nem volt jelentős - írta az eMarketer.
A trend hazánkban is megfigyelhető, hiszen az idei év első három hónapjában a hazai internetes hirdetési piac megközelítette az egymilliárd forintos határt.
2006 első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI-ban) résztvevő nyolc szervezet (Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolió) reklámbevétele 939 millió 411 ezer forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedés a tavalyi azonos időben mért 550 millió 200 ezer forinthoz képest - írta korábban az mfor.hu.