Az egyesület tagjai közel 3,2 millió csomagot és több mint 23 millió darab levélpostai küldeményt adtak fel 2003-ban.
Az egyesület az MTI-hez eljuttatott közleményében rámutat: az eltelt 10 év alatt a piac jelentősen megváltozott, és egyre nagyobb bizalom tapasztalható a vásárlás ezen formája iránt. Az összesített aktív vásárlók száma meghaladja az 1,4 milliót. A tagok összes árbevétele 27,4 milliárd forintot tett ki 2002-ben. Tavaly az előzetes adatok szerint 10 százalékon felüli a forgalombővülést értek el a tagvállalatok.
A Magyar Áruküldők Egyesületének tagja a Conrad Electronic, a Divat Plusz, az eBolt, a Folio CD Posta, a Magyar Könyvklub, a Mester Kiadó, a Netdepo, az Otto, a Pressel, a Quelle, a ReaderÍs Digest Válogatás, a Sieberz, a SSI Schafer Shop, a Starkl cég. A tagok tevékenységi köre meglehetősen szerteágazó, könyvek, ruházati cikkek, irodai felszerelések, növények és műszaki cikkek egyaránt megtalálhatók a választékban.
A Magyar Áruküldők Egyesülete 1995 tavaszától tagja az Európai Áruküldők Egyesületének (European Mail Order Trade Association-EMOTA), ami támogatást jelent az áruküldő, illetve az ehhez szorosan kapcsolódó direkt marketing szakma, valamint a hozzá szükséges infrastruktúra megteremtésében és továbbfejlesztésében.
Továbbra is népszerűek a csomagküldő áruházak
A tíz évvel ezelőtt megalakult Magyar Áruküldők Egyesületének 14 tagja van, amelyek a magyar áruküldő kiskereskedelmi forgalom mintegy 75 százalékát adják.