2p

A visszavonult brit médiamogulok, Maurice és Charles Saatchi azt fontolgatják, hogy bevezetik a londoni tőzsdére reklámcégük, az M and C Saatchi részvényeit, hogy így szerezzenek pénzt az európai piacon való terjeszkedéshez.

A visszavonult brit médiamogulok, Maurice és Charles Saatchi azt fontolgatják, hogy bevezetik a londoni tőzsdére reklámcégük, az M&C Saatchi részvényeit, hogy így szerezzenek pénzt az európai piacon való terjeszkedéshez.

Az M&C Saatchi, amelyet a testvérek 1995-ben alapítottak, miután elváltak az eredeti Saatchi & Saatchi cégtől, most csak a kibocsátás szándékát jelentette be, további részletek egyelőre nem ismeretesek.

Közleményében David Kershaw, aki a testvérek mellett egyike az alapítóknak, azt hangsúlyozta, hogy a kibocsátás lehetővé tenné az európai terjeszkedés felgyorsítását, miközben megőrizhető maradna a márka egységessége, a cégre jellemző egyedi üzleti kultúra. Maurice and Charles Saatchi állt Nagy-Britannia egyik leghíresebb kampánya, a konzervatív Margaret Thatchert hatalomba segítő reklámhadjárat mögött.

Az eredeti Saatchi & Saatchi reklámügynökség, amely összeroppanása előtt szintén jelen volt a londoni tőzsdén, annak idején hatalmas kiadásokkal akart világméretű titánná válni, de a felvásárlások özöne végül nem vezetett jóra. A testvérek összevesztek a Saatchi & Saatchi-val és - a legértékesebb ügyfeleket magukkal csábítva - megalakították az M&C Saatchi társaságot. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Olimpiai győztes a Saatchi & Saatchi
Cégek, amelyek a világ reklám és kommunikációs piacát meghatározzák

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!