A visszavonult brit médiamogulok, Maurice és Charles Saatchi azt fontolgatják, hogy bevezetik a londoni tőzsdére reklámcégük, az M&C Saatchi részvényeit, hogy így szerezzenek pénzt az európai piacon való terjeszkedéshez.
Az M&C Saatchi, amelyet a testvérek 1995-ben alapítottak, miután elváltak az eredeti Saatchi & Saatchi cégtől, most csak a kibocsátás szándékát jelentette be, további részletek egyelőre nem ismeretesek.
Közleményében David Kershaw, aki a testvérek mellett egyike az alapítóknak, azt hangsúlyozta, hogy a kibocsátás lehetővé tenné az európai terjeszkedés felgyorsítását, miközben megőrizhető maradna a márka egységessége, a cégre jellemző egyedi üzleti kultúra. Maurice and Charles Saatchi állt Nagy-Britannia egyik leghíresebb kampánya, a konzervatív Margaret Thatchert hatalomba segítő reklámhadjárat mögött.
Az eredeti Saatchi & Saatchi reklámügynökség, amely összeroppanása előtt szintén jelen volt a londoni tőzsdén, annak idején hatalmas kiadásokkal akart világméretű titánná válni, de a felvásárlások özöne végül nem vezetett jóra. A testvérek összevesztek a Saatchi & Saatchi-val és - a legértékesebb ügyfeleket magukkal csábítva - megalakították az M&C Saatchi társaságot. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Olimpiai győztes a Saatchi & Saatchi
Cégek, amelyek a világ reklám és kommunikációs piacát meghatározzák
Tőzsdére készülnek a reklámguruk
A visszavonult brit médiamogulok, Maurice és Charles Saatchi azt fontolgatják, hogy bevezetik a londoni tőzsdére reklámcégük, az M and C Saatchi részvényeit, hogy így szerezzenek pénzt az európai piacon való terjeszkedéshez.