2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A komoly szanáláson átesett amerikai autógyártó konszern néhány éven belül meg szeretné duplázni részesedését az európai piacon, s ezért 16 új modelljének nagy részét az öreg kontinensen is áruba bocsátja.

A Chrysler öt éven belül a mostani érték kétszeresére, 1,4 százalékra kívánja növelni piaci részesedését Európában, mondta el Dieter Zetsche, a vállalat vezére a Handelsblattnak. A cél elérése érdekében a 2005/2006-ban piacra kerülő tizenhat új Chrysler-modell többségének értékesítésével Európában is megpróbálkoznak.

A cég a közelmúltban sikereket könyvelhetett el az USA-n kívül, hiszen idén - hosszú évek után először - ismét [ajanlo=73][igazitas=left/] nyereséggel zárta az első félévet az ázsiai és az európai piacon. A fejlődést jelzi, hogy miközben Németországban az első fél évben 1,32 százalékkal szűkült az autópiac, addig a Chrysler 2,25 százalékkal növelni tudta eladásait. A tervek szerint a vállalat piaci részesedése a jelenlegi 0,6 százalékról 2007-re 1 százalékra emelkedik majd.

A vezető szerint a szanálás nyomán a konszern teljesen megújult, és "minőség, stílus és felszereltség" tekintetében elérte a világszínvonalat. Ennek eredményeként a konszern idén - az USA-t, Kanadát és Mexikót nem számítva - 180 ezer autót kíván eladni világszerte.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!